Smakprov ur Jenna Jameson

Ett smakprov ur Jenna Jameson´s bok:

"Här följer tio stjälpande faktorer, av vilka jag varit med om samtliga. Bertrakta det här som en lista över saker att inte göra:

I. Du skall icke köra en Porsche och sedan ta med mej hem till din etta i Valencia.

II. Du skall icke säga något av följande saker:
a. "Jag ska bara sticka in den en liten bit."
b. "Betyder det här att det inte blir nåt?"
c. " Vi behöver inte använda kondom; jag har aldrig haft några problem förut."
d. "Vad menar du med att du inte vill kela?"
e. "Mina kompisar kommer inte tro mej."
f. "Jag kan bräcka alla de där killarna du har jobbat med."
g. "Mina pengar är slut. Var är din plånbok?"
h. "De här sexleksakerna är nästan helt nya."
i. "Vi måste vara tysta. Min mamma sover."
j. "Dina bröst käns nästan lika fina som min systers."
k. "Jag svär att kameran inte är på."
l. "Men min förra flickvän brukade göra det."
m. "Om det är polisen, säg att jag inte är hemma."
n. "Det smittar inte längre."

III. Du skall icke förvara dina döda husdjur i frysen, invirade i plastfolie.

IV. Du skall icke be mej sluta röka, dricka, stoppa i mig tabletter eller titta på dokusåpor.

V. Du skall icke ha följande föremål hemma hos dig:
a. Ett ansiktssolarium.
b. En lavemangspruta i duschen.
c. Tuber med hemorrojdsalva i medicinskåpet.
d. Måltider tillagade av din mor i kylskåpet, var och en i en tupperwarebehållare märkt med dagens namn.
e. Affischer i sovrummet av Traci Lords, Ron Jeremy, Bill O´Reilly eller någon annan porrstjärna som har skrivit en bok och skulle kunna konkurera med min.
f. Smutstvätt som vikits och staplats i prydliga högar.
g. Smink som tillhör en, sedan mer än sex månader, före detta flickvän, i synnerhet om hennes efternamn är James.
h. Fler pälsar än jag har.

VI. Du skall icke kunna ta emot en större dildo än jag kan.

VII. Du skall icke ha märken i solbrännan efter stringkalsonger.

VIII. Du skall icke släppa dej i mitt sällskap, peta i näsan och skjuta iväg kråkorna, gråta på första träffen, eller, vilket är värst av allt, sticka ner handen innanför byxlinningen, kolla hur du luktar och sedan luta dig fram för att kyssa mig med rövluktande ansikte.

IX. Du skall icke låtsas att den råkade halka fel. (Här syftar jag på bakdörrskillar som vartannat juck försöker sticka in den i baken.)

IX. Du skall icke lämna toalettsitsen uppfälld. Men du ska inte lämna toalettsitsen nere och kissa på den."



Jag har bara några få sidor kvar att läsa nu. Har väntat hela dagen på att få veta slutet i boken. Nu ska jag gå och ta reda på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0