Sket slut

Har varit ute och ridit närmare 1.5 mil idag på förmiddagen.
Efter det bar det av mot babysimmet med grabben.
Jag är sket slut.
Ridningen satte fart på resten av musklerna som jag inte redan hade träningsvärk i innan och babysimmet var det nog mest värmen som tog kol på mej.
Viggo älskade att simma! Han låg så avslappnat i vattnet och tittade på mej och James när vi stolt badade med han! Ungen är bara för go´ helt enkelt!
Efter att Viggo somnat sen är det soffan som gäller resten av kvällen. Ikväll önskar jag att det inte är något bra på teven. Jag vill bara ligga klistrad framför min bok och läsa smakiga snuskigheter om Jenna Jameson och hennes porrstjärneliv.
Jag är inte avis på henne.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0