Nu är det verkligen fullt upp framöver!

Då var både jul och nyår överstökat.
Nästa helg blir det dop för hela slanten. Tur vi har som hann med att få vårt dop i kyrkan, de ska nämligen renovera den. Vill ju inte ha dopet i försammlingshemmet. Skulle inte kännas på riktigt då. Även att jag inte är så kyrklig av mej..
Helgen efter det börjar babysimmet, den 12 januari, dagen innan Viggo blir 3 månader :) Att babysimmer börjar nu ser jag fram emot. Det håller på varje lördag eftermiddag i åtta veckor framåt. Så jag är fullbokad varje lördag ända fram till mars.
Känns lite surt faktiskt, kunde väl varit på en tråktisdag istället, så man hade nåt att göra i veckorna.. Men men, det blir bra.
Sen kan jag lova att vi har fullt upp att dona med i huset om helgerna. Ska ju målas, spacklas och tapetseras. Så man kan ju i princip säga att jag har fullt upp varje helg ända fram till i vår.
Vet inte hur det känns. Bra, samtidigt som det känns lite stressande på något vis..
Humm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0