Klättra på väggarna eller hitta på något..

.. Det är dagens stora fråga.
Ska ju egentligen gå och luncha med pappa, Jocke & Sanna sen, men jag funderar på att inte gå utanför dörren idag. Det är tacobuffé på Linas kök. Vore onekligen gott.
Viggo har nog inte varit hemma en hel dag på säkert två månader. Alltså utan att varken gå på på promenad eller bilresa menar jag nu. Helt inne.
Men det kryper i kroppen på mej av bara tanken.
Jag fixar inte att sitta stilla här hemma en hel dag. Jag vill hela tiden göra något och det stör mej lite att jag inte kan ta det lugnt.
Ehh.. Vi får se vad det blir av dagen.


Kommentarer
Postat av: N A K E N B L O G G E N

Tävla i min blogg! :)

2008-01-25 @ 09:52:04
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0