Kanske för sista gången

Å dagarna bara går..
Till och med James reagerade på det idag när vi klev innanför dörrana till babysimmet. "Tänk, det är redan tredje gången vi är här"..
Viggo gillar att gå och bada. Han ser det mer som en avslappningsgrej än som något kul där man ska leka och plaska. Det ska inte ens sprattlas. Bara åka med och sjunga lite.
Funderar på att börja på steg 2 sen också, men det är synd att det är på lördagseftermiddagar.. Det är ju lite mycket med allt annat nu också och då kan helgerna vara bra att ha till det. Men i höst sen, då kanske det skulle passa.
Vad gäller huset så ska taken vara färdiga, dvs spacklade och målade till vecka 7. Då ska de nämnligen lägga in klinkers. Det är bara två veckor kvar.
Bara tre månader kvar i denna lägenhet nu. Jag vill inget hellre än att flytta in i vårt hus, men jag kommer sakna den här lägenheten. Har ju faktiskt bott här i två år.
Men, det är tre månader kvar och det kommer gå fort. Kanske är sista gången i mitt liv som jag bor i lägenhet, man vet ju aldrig..

Kommentarer
Postat av: Malin

sådär..=)

2008-01-27 @ 20:59:34
URL: http://www.to-be-malin,blogspot.com
Postat av: Malin

nää.. råkade trycka in , istället för . För feta fingrar.. ;)

2008-01-27 @ 21:00:43
URL: http://www.to-be-malin.blogspot.com
Postat av: Sanna

När det känns kämpigt att lämna lägenheten, tänk på grannarna så kanske det går över ;)

2008-01-29 @ 15:14:25
Postat av: Jennifer

Då går det lite lättare, det har du rätt i ;)

2008-01-29 @ 16:10:14
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0