Jag vägrar!

Sitter här och smuttar på mitt vin, James lagar mat och grabben sover.
Viggo är duktig och har börjat somna för natten kl 20. Så skönt att ha kvällarna över till annat än att bära runt på en övertrött bebis. Men även att han ligger i rummet bredvid, bara några meter i från mej, så saknar jag honom!
Mitt lilla hjärta ♥

Har varit och solat ikväll. Vill ju inte vara blekare än Viggos dopljus i kyrkan imorn.
Träffade prästen idag och hade lite övning i kyrkan.
Han skulle fösöka få mej eller James att läsa en vers.
Båda vägrade.
När jag blev lucia på gymnasiet i 3:an och tvingades läsa en dum vers, så lovade jag mej att det var sista gången jag utsatte mej själv för sådana pinsamheter. Jag hatar sånt! Kan inte ens tänka mej att göra det inför släkt och vänner, punk slut.

Kommentarer
Postat av: nattis

vad fan ska man ha på sig då? shit, jag letar som en tok, ses sen :P

2008-01-05 @ 12:23:35
URL: http://nattli.blogg.se
Postat av: Frida

Lycka till på dopet idag, och grattis eller vad man säger.kram

2008-01-05 @ 17:13:52
Postat av: sarah

dopet gick ju galant!å vilken unge sen..ses snart.tack å puss

2008-01-05 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0