Humöret är inte på topp

Varit på babycafé idag.
Viggo är ju inte på det bästa humöret, men han var riktigt nöjd där faktiskt. Kul när det är fler från föräldragruppen som börjat gå nu!
Sen tog jag och Carro med oss våra vagnar på en lååång promme och fönstergluttade in genom fönstren på vårt hus. Om ni bara visste vad jag längtar efter att få flytta in nu!
Ska säga upp lägenheten nu snart också.
Har några som ska komma och titta på den först.
Förövrigt så ska James inte vara med på matchen ikväll. Bara det gör ju att jag blir på bättre humör, som har varit en bristvara hos mej de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är också på dålig humör, så jag sympatiserar. ^^

2008-01-16 @ 18:34:04
Postat av: Jennifer

Fy vad trist det är. Det här vädret gör ju inte saken bättre heller..

2008-01-16 @ 19:49:20
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0