Gjort lite nytta

Igår var en sådan där bra dag.
Eftersom det var söndag fick jag sovmorgon.
James åkte upp till huset för att göra en instas med Jocke och pappa. Jonte var sjuk..
När grabben sovit frukost färdigt här hemma så köpte vi med oss fika och åkte upp, mest för att kolla läget. Men Viggo sov så bra och det där med att spackla har jag aldrig gjort förut och det såg ju riktigt skojj ut..
Det slutade med att Viggo jag var kvar hela dagen.
Jag satt på en färgbuk och ammade mellan varven. Gick så bra så. Känns kul att jag också kunnat göra lite nytta i vårt hus!
Dagen avslutades med ett pilatespass på träningshuset och när jag kom hem sov Viggo så då var det mys på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0