Gifta sej?

I sommar/höst blir det bröllop av. Inte för vår del.
Det ena fick vi inbjudan till idag. Så i september bär det av till England, Broadway. Det ser jag verkligen fram emot. Som jag har nämnt tidigare så är det James syster Jasmin som gifter sej.
Det andra bröllopet är inte officiellt ännu. Jag låtsas fortfarande som att jag inte vet något.. Det jag hörde senast så blir det av i augusti.
Ska bli så kul att få gå på bröllop. Efter som att mina vänner är fruktansvärt sega på den fronten så har jag bara varit på mina föräldrars bröllop.
Pappas bröllop ägde rum -96 då jag bara var 12 år. Det var ett ganska så stort och påkostat kalas. Jag var brudnäbb, så fin så :) Ett sommarbröllop, på självaste midsommarafton till och med.
Men skit i det bröllopet, de är inte gifta längre ändå.
Mammas bröllop mins jag inte vilket år det var, men jag kanske var 16.. Jo, jag tror jag var 16 då. Ett mindre med bara den närmaste familjen. Det var iallafall på halloween. Jag var brudtärna då också. Mamma och Pether kilar stadigt fortfarande.
När jag var yngre sa jag alltid att jag minsann aldrig skulle gifta mej. Men den känslan är borta. Närmare bestämt så försvann den när jag och James träffades.
Men ett giftemål är just nu väääldigt långt borta. Hinner vi så tar vi det i nästa liv. 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja,det var länge sen 2001

2008-01-31 @ 17:17:58
Postat av: Jennifer

Okej, då var jag 17 då alltså.

2008-01-31 @ 21:05:45
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0