Effektivitet uppskatts, fort ska det gå..

..Man ska hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Det är min princip!
Viggo ville vakna kl 8. Bara att ge sej upp liksom, inte så mycket att diskutera om. För att vakna gav jag mej ut på en prommis med Viggo i vagnen efter att han käkat. Gav mej ner till ica för att köpa lite frallor. På vägen dit såg jag inte en endaste bil, bara en liten gubbe som var ut med hunden.
Jag var alldeles ensam inne på ica. Ja, förutom personalen. Det kommer nog aldrig hända igen. Där som man annars får trängas med hundra andra. kunde gå och glassa med barnvagnen utan köra över folks hälsenor. Det var stort!
På vägen hem mötte jag två, 2 bilar! Helt dött!
När jag kom hem städade jag lägenheten, Viggo sov på balkongen. Moppade golven för första gången sedan jag var gravid.. (Jag vet, vi är ganska äckliga här hemma..)
Tvättar och donar jag gör jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0