Att

Jag har varit så flitig med bloggandet en tid nu, bättre än jag brukar iaf. Så nu är det slut på tankar för tillfället. Har inget på lager som jag skulle vilja skriva om. Får se när jag kommer tillbaka nästa gång.
Kan ju berätta att vi vi mammor i föräldragruppen hade träff här hemma idag.
Och att det gick väldigt bra, fast vi var 7 mammor och 7 bebisar på väldigt liten yta.
Att det blev väääldigt varm här inne.
Att det fortfarnade luktar barnspya här efter att alla bebisar spytt hej vilt i 3½ timme.
Att det är så väldigt tyst nu när alla åkt hem och Viggo har somnat.
Att James snart kommer och att vi då ska åka och beställa kakel och klinker till huset.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0