Allt på en gång!

Just nu känner jag mej helt utpumpad.
Det blir inte bättre av att jag tänker på de kommande månaderna.
Jag kan bara inte fatta vart vi i vår familj här hemma ska få all tid ifrån.
Kan man stanna klockan?
Det ska tas hand om Viggo, tränas hockey, babysimmas, arbetas, ätas, spacklas, ridas, målas, tränas core, planeras, inhandlas olika typer av föremål eller ätbart och någon stans mellan allt det här så ska vi hinna andas, sova och skita.
Just nu så finns inte tiden.
Det måste prioriteras. Och jag är inte på prioriteringshumör.
FAN.
Jag vill inte flytta fram klockan 3 månader heller för jag vill verkligen uppleva allt det här som vi har framför oss nu. Liten kille med en enorm utvecklingsperiod som man vill följa till punkt och pricka, husbygge och allt det där andra.
Men inte allt på en gång, tack. Joo då!
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Brukar bli så, ibland har man inge o göra och ibland kommer allt..
lycka till iaf:)

2008-01-17 @ 21:41:56
Postat av: Jennifer

Kan vi behöva :) Tack tack!!

2008-01-17 @ 22:02:20
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0