Vill du knäcka en nöt?

Vilken bra dag jag har haft idag!
Humöret har varit på topp, hela dagen, verkligen!
Carro & Milo var med mej & Viggo på babycafé där det var hur mkt mammor och barn som helst! Sen följde de med oss hem och stannade kvar hos oss resten av dagen. Så kul med besök tycker jag!
Kul att besöka folk också, men jag har ju aldrig bil på måndagar eller varannan vecka.
James som slutade tidigare från jobbet idag för att ta emot allt kakel och klinker som skulle komma. Beställde allt från Görans kakel här i stan.
Men när James kom upp så hade de redan varit inne och lämnat allt. Hur fasen de nu kom in genom en låst dörr?! Det finns bara två nycklar, en har James och den andra Samuel som bygger huset. Han hade inte öppnat åt dem..
En liten nöt att knäcka..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det vet ni kanske redan, men samuel som byger där uppe är tillsammans med min moster Paula som vi snor lägeheten av.. :)

2008-02-12 @ 10:46:02
Postat av: Jennifer

Hi hi! Ja, det har Jocke redan skvallrat om! Kul ju :)
Jag och Viggo lär komma på besök så fort ni flyttat in i nya lyan sen!

2008-02-12 @ 11:14:29
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0