Så här är det

Jag ska börja med att säga till er som inte riktigt hänger med på hur det här med kommentarer fungerar. Att om jag kommenterar ett inlägg i din blogg så är det inte meningen att du ska gå in på min blogg för att svara på den kommentaren. Om svar ska ges så förväntar jag mej ett svar på din blogg där jag lämnade min kommentar. Okej?
Sen får du mer än gärna lämna kommentarer på mina inlägg (även om de ibland kan vara fruktansvärt tråkiga..) men gärna om det som just det inlägget handlar om.
Sen bloggar jag i regel inte om Viggo här. Bara sånt vardagligt liksom. Vill du läsa om alla smaskigheter som händer i hans värld så får du bli medlemmar på familjeliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0