Obekväm arbetstid - mer betalt tack!

Man borde ha OB-tillägg när man är föräldraledig!
Jag skulle ha tjänat en rejäl hacka på de senaste nätterna. Natten tills idag fick vi sova iaf! Riktigt bra till och med!
Men man vet ju aldrig hur nätterna blir så det bästa är att gå och lägga sej så tidigt som möjligt. I förebyggande syfte liksom.
Tänk om Viggo somnade kl 22 om kvällarna, då hade jag fått sova ända till 4 utan att bli väckt!
Men å andra sidan skulle jag inte byta ut det mot mina kvällar då jag kan göra vad jag vill.
Tack och god natt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller helt med om att man borde ha OB-tillägg..

2008-02-05 @ 22:07:49
Postat av: Jennifer

Mmm.. Vi mammor är helt klart underbetalda!!

2008-02-06 @ 07:28:17
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: frida

jag håller med helt klart. Skulle vara miljonär i så fall:)

2008-02-06 @ 09:28:40
URL: http://fridanadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0