Nu taggar vi ner lite va?!

Klockan är snart  21 och i vanliga fall vid den här tiden så brukar jag bara kunna tänka på att få gå och lägga mej. Men ikväll är visst inte vanliga fall. Jag är rastlös. Vet inte om jag kan skylla på allt kaffe jag bäljt  mej idag. Men nåt är det. Bra humör också!
Om man bortser ifrån att jag kommer vara tröttast i världen imorn så är det ganska bra att inte vilja gå och sova - man får mkt gjort!
Har sorterat alla bebiskläder och packat ner allt som är för smått, vilket är ganska mkt eftersom Viggo växer så det hörs.
Ändrade tvättiden tills imorgon bitti i stället, eftersom jag glömde min tid idag. Då kunde jag börja smygtvätta redan nu.
Vikt den tvätt som jag tvättade i fredags, har inte orkat förän nu. Fan vad jag tvättar!
Ska gå och dricka thé och käka lite skorpor medans jag väntar på att min kropp ska varva ner. Vore trevligt att prata lite med James idag också. Han var bara hemma och lagade mat och åt innan han begav sej upp till huset.
Nu börjar min nedvarvning.

Kommentarer
Postat av: emelie

det var ju inte lite kaffe vi drack i går..hihihihi!!

2008-02-05 @ 07:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0