Jag är lycklig!

Idag är det alla hjärtansdag. Inget speciellt vi firar här hemma just denna dag. Vi har alla hjärtansdag varje dag nämligen ♥
Toppen väder idag också. Promenixat en långis med Carolina, Caroline och deras kottar.
Jag har sovit nästan hela eftermiddagen. Passade på att sova en halvtimme när Viggo sov sin första eftermiddagslur men vaknade med huvudvärk efter det.
Sen när Viggo sov sin andra eftermiddagslur så bäddade vi ner oss i min säng och sov ihop en timme. Kan ligga och riktigt mysa i mej hela hans doft! Hans utansndningsluft är den ända jag kan andas in. Han är underbar!
När vi vaknade vid 17.30 så hade James kommit hem och tog Viggeliten så jag kunde sova en timme till.
Det är jobbigt att vara mamma.
Efter maten (som James lagade) överaskade James mej genom att ha köpt en bakelsetårta till mej med ett hjärta på som det stod "Min älskling" på. Var så trött och blev så glad så jag började böla.
Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0