Huvudet tar inte alltid sitt ansvar!

Någon som är bra på tänder?
Det ilar nämligen i mina tänder. Har försökt med tandkrämen sensodyn, men det funkar inte. Jag blir snart tokig på ilandet! Vat inte vad jag ska göra åt skiten.
Emelie & Hugo har umgåtts med mej & Vigge hela dagen. Gick en lååång promis runt Borg. Jag fick mitt skoskav utökat ännu mer.
Glömde bort min tvättid nu i eftermiddag.. Förbannat! Ska bli så jäffla skönt med en alldeles egen tvättstuga med en alldeles egen tvättmaskin i om ett tag. Tre månader kvar, knappt. Jag räknar ner. Sakta men säkert.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ska jag gå in dom åt dig,kan ju prova det om du vill.

2008-02-05 @ 00:07:15
Postat av: Anonym

Det kan va känsliga tandhalsar.. jag har jämt ilningar i tänderna

2008-02-05 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0