Bättre tider stundas

Viggo har mått mycket bättre idag. Så vi har varit med James och min pappa uppe i huset nästan hela dagen och kollat på när de målat och spacklat.
Jag har druckit kaffe som den kaffekärring jag blivit, varit på promenad med Viggo när han skulle sova och bara njutit av att vara i mitt hus!
Jag har börjat en pilateskurs på 12 veckor. Första gången nu ikväll. Så skönt att komma hemifrån alldeles själv och syssla med något som jag vill göra!
Halva priset på kursen om man är medlem. Så jag köpte mej ett träningskort på 3 månader ikväll, nästan av ren snålhet.. Men nu kan jag inte komma med fler ursäkter till att inte träna. Så på tisdagar och torsdagar blir det core och söndagar pilates. Känns riktigt skojj. Måste ju få bort degmagen efter graviditeten någon gång.
Kan ju inte gå runt med pinnar till ben, ingen röv (det blir så av alla promenader..) och sen en stor degmage på det. Det ser inte proportionerligt ut alls.
Sitter ju inte heller fel att man får bättre hållning av träningen också, jag ser ju ut som en hösäck i vanliga fall. Men nu ska det bli ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0