To fat

Gjorde av med en massa pengar i Västervik med Tina igår.
Det var faktiskt himla kul även att jag var knäckt mer än halva tiden över alla kläder och skor jag verkligen ville köpa. Men attans, jag är ju för fet.
Det är ju nu man vill börja inhandla för höst/vintergarderoben, men icke. Jag får snällt vänta till november eller nåt.
Köpte mest kläder till kotten eller gjorde av med dom på mat och fika.

Idag har dagen bestått av ännu en fika (nähä?!).
Denna gång med Tess och Emelie.  Emelie och jag tröttade mest ut Tess med vårt feta-om-magen-snack, dvs bebisprat och svullade i napoleonbakelser.

Var på banken idag igen. Påskrifter av yttligare några papper.
Nu är det bara de lata kommungubbarna som dra fingrarna ur wöva och skicka hem de sista papprena därifrån så att vi kan skriva på yttligare några papper på banken. Sen ska allt vara klart inför första spadtaget!
Oktober, den bästa månaden detta år, börjar sakta men säkert närma sej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

TAck för en jätte trevlig dag på brödis!!

2007-09-14 @ 20:48:16
Postat av: Jennifer

Tack själv :)

2007-09-15 @ 11:27:42
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0