Saknar..

Simningen igår var helt OK. Men dom renoverade tydligen vid lilla barnpoolen så det stank målarfärg där inne. Inte så bra för gravida.. Vi simmade bara några längder och la sen beslag på bastun. Det var nice, tills mina fötter svullande upp.

Jag är hästvakt åt min expärla Sol och hennes nya vän Babbis i helgen!
Kicki, som nu äger Sol, har följt med Lena, Babbis ägare, till Danmark för hon ska rida en 12:milare i nordiska mästerskapen. Lena är också en av åtta nominerade till svenska landslaget. Efter denna tävling utses de 4 som får platsa där!
Så himla roligt. Till och med så jag är lite nervös.
Men Lena och Diipp fixar det där!
Om några år är det meningen att Sol också ska platsa där.



Sol och nya stallisen Babbis
Lena på Babbis och Kicki håller upp hinken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0