Räknas det som slutet nu?

Var ute hos hästen förut. Borstade och pussade lite på henne.
Åkte hem och ställde mej i duschen.
Åkte ner och storhandlade på ica.
Efter att ha gjort detta utan att skynda eller  överhuvudtaget stressa det minsta så är jag fullständigt skit slut. Nu är det soffan som gäller resten av dagen.
Att man blir trött i slutet på graviditeten är jag medveten om, men jag räknas väl inte till slutet än? Det är ju mer än 6 veckor kvar. Och om jag blir så här trött nu, efter ingeting, hur trött ska jag bli sen då, när det väl är slutet?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ville önska dig lycka till med bebisen.. Du blir nog inte så mycket tröttare ska du se.. =) Vi får hoppas det i alla fall.. Sköt om dig.. Kram

2007-09-10 @ 15:27:25
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack ska du ha =)

2007-09-10 @ 18:33:55
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0