Det händer

Har varit och tittat på på James när han spelar hockey idag.
Jag gillar inte sporter nåt vidare, förutom hästsporter, men hockey är kul att titta på. Det händer grejer hela tiden, lite fart och så lite slagsmål. Fotboll är så tråkigt att titta på så det suger röv, med andra ord; det händer inte.

Just nu stinker jag kräfta.
Har ju haft en oplanerad kräftskiva med brudarna ikväll. Men jag tycker allt vi fick till det väldigt bra! Missade att ta pics den här gången, vilket grämer mej lite..

Var på kommunen i fredags och hade byggsamråd med alla involverade.
Inte speciellt givande. Behövde mest lyssna eftersom Vimmerbyhus har hela ansvaret. Kommunen kan slänga sej i väggen. Staten och kommunen i ett nötskal.
Inget speciellt, mest småsaker som jag inte förstår mej på, min peronliga åsikt om den skiten.
Grunden påbörjas den 4 oktober och husleveransen kommer 14 november. Mm, nu händer det. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0