280 dagar lider mot sitt slut.

Nej, jag är inte på bra på det har med att blogga.
För sitter man i soffan om kvällarna och faktiskt ler för sej själv för att man fått dagen att gå, ja, då finns det inte så mkt att blogga om.
Jag fikar bara ändå..
Idag är det en månad kvar till det beräknade födelsedatumet. 25 oktober, även min pappas födelsedag. Skulle vara roligt om kotten vill kika ut på hans dag. Men hur stor är den sannolikheten, inte såååå stor.
Alltså, idag är det 30 dagar kvar. Jag vill inte behöva räkna ner längre än till 0. Vill inte behöva gå över. Men det är väl sånt man får räkna med.
Har jag varit gravid i 250 dagar nu, har 30 kvar idag så skulle jag väl kunna stå ut med några dagar till utöver det, men nej tack!
Allt är klart så du är välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0