1-0 till mej

Ibland förvånar jag mej själv!
Jag är riktigt usel på att laga mat och det är en av anledningarna till att jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt.
Men som sagt, ibland blir jag chockad när jag får till det.
Slog på stort och stekte pannbiffar och kokade potatis, så långt vet jag att jag klarar av det. Så kommer man till det stadiet då man ska börja få till den där såsen, som man måste ha till. Exprimenterade lite och rev en liten morot och hade i.
Jag lyckades med smak, färg och konsistens. Full pott till mej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

man får gratulera=)

2007-09-15 @ 16:52:55
Postat av: Jennifer

Ha ha :) Man tackar!

2007-09-15 @ 19:32:51
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Jonnie

Faan så bra:P

2007-09-15 @ 21:58:00
Postat av: Mamsen

När får man komma och smaka??? Du lär så länge du lever nästa gång gör du nått annat som blir gott...?

2007-09-16 @ 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0