Underbart olikt

Nu när man är lite halvt inlåst här i lägenheten så finns det inget jag uppskattar mer än att ta en promenad! Bara packa ner pöjken i vagen, där han trivs, och rulla iväg en sväng!
Igår tog jag med mej gossen tillisahallen där det var seriepremiär.
Skönt med en promenix och samtidigt vara lite social med andra människor än Viggo och James. 
Det är inte så att jag klagar, absolut inte
Men allt är bara så olikt mot hur det en gång var. Måste ställa in mej bara liksom.
Jag är lycklig!
Nu vaknar gossen.. Saknar han bara han sover lite fööör länge ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om du får för långtråkigt och tröttnar på sudoku så är mitt tips pussel. :) Det finns jättefina pussel bredvid "te och present"... ett ser faktiskt ut som tavlan bakom er soffa.

Eller så är jag tråkig som gillar pussel. Hehe

2007-10-22 @ 12:35:12
URL: http://thigma.blogspot.com
Postat av: Jonnie

Kom och hälsa på morbror i skogen i stället då:/

2007-10-22 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0