Sympati tack!

21 dagar kvar till beräknat datum. 3 veckor.
Dom ända känningarna i magen jag har är den nedrans hicka som min bebis dras med. Stackas liten. Jag tycker det är jobbigt när hela magen guppar, tänk då på kotten som får dras med den.
Förövrigt har jag känt ett tag att en nerv (eller vad det nu kan tänkas vara..) i min högra ljumske kommer ikläm ibland, det har ilat men inte gjort speciellt ont. Fram tills nu..
Nu skriker jag rakt ut och kan inte överhuvudtaget röra benet när det händer.
Efter min morgonfika med mamma förut åkte jag ner till ica för att handla. Där vill man gärna inte ställa sej och vråla.. Så jag fick halta mej fram och svettas som en gnu i stället. Måste ha sett hemskare ut än vanligt där jag gick helt sammanbiten.
Lite sympati tack!


Kommentarer
Postat av: emelie

hejm jag vet nästan exakt vad du pratar om. Det gör så in i helvete ont rent ut sakt...jag lider med dig..

2007-10-04 @ 14:38:53
Postat av: Jennifer

Tack tack :)
Säkert nåt sånt som du har där vid revbenen..

2007-10-04 @ 15:04:57
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: emelie

mm,kanske det, men jag har oxåe n fruktansvärd smärta i rygg och bäcekn. speciellt på vänstersidan det känns som man får ett kniv hugg rätt in, som går med i benet. man får liksom inte med sig vänster benet. Jag ringde till Bm i dag och frågade om det, och hon sa att hon trodde det berodde på att beckenet vidgade sig och så kom nerverna i kläm.

2007-10-04 @ 15:43:30
Postat av: Jennifer

Ja det låter ju ungefär som jag har..
Hehe, du och jag, fetisarna.

2007-10-04 @ 16:17:35
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0