På paus

Jo, mina allra käraste bröder var här förut och hälsade på.
När vi sitter i soffan får Joakim syn på min kära sodukobok och börjar bläddra lite. Så utbrister han plötsligt;
"Men har du löst 160 st"
"Du har verkligen inget liv"
Näe jag vet, just nu har jag inte det. Känns som jag är i pausläge. Jag sitter mest och fördriver tiden tills dess att mitt liv ska börja. 
Precis nu känns det som det ska ta en evighet.
Är det inte datorn eller fika så är det sodukoboken och lite gula clementiner.
Jag äter bara clementiner när dom är gula. Just nu är jag och kotten väldigt inne på just gula clemmisar.

Kommentarer
Postat av: ´Jonnie

ja det var mer som ett oseriöst skämt:P

2007-10-01 @ 17:45:41
Postat av: Jennifer

Jo jo, men det var ju lite roligt eftersom det stämmer så bra :)

2007-10-01 @ 22:53:31
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0