Överraskning

Imorgon fyller min faster 40 år.
Så, jag har nu varit och inhandlat lite blommor och ett kort.
Presenten står farmor och farfar för, hela släkten har lagt ihop.
Att jag kan tycka att det är så roligt att få köpa paket och dylikt till andra! Jag tycker det är minst lika roligt att få ge bort som att få.
Att få ge något till någon och se den människan bli glad! Speciellt att få överraska någon är extra kul!
Jag själv älskar att bli överraskad, ja, överraskad i positiv bemärkelse såklart!
Överraska mej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh, när du skrev sådär så kom jag bara o tänka på närdu fyllde år och fick tavlorna av mig och jocke på dig och Sol från den där första tävlingen... jag blev så glad för att DU blev så glad. :D

2007-10-09 @ 22:36:54
URL: http://thigma.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Ja, då blev jag verkligen glad!
Och riktigt överraskad :D

2007-10-10 @ 09:11:06
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0