Impulsköp

Verkar som att jag är ett himla bra matställe.
Var på BVC idag för vägning och mätning. Han har gått upp 300 g i veckan i två veckor nu. Min BVC tant är impad av oss. Vanligtvis går de upp 150-200 g i veckan!
Han sover himla bra i sin säng också. Trodde nästan att jag skämt bort han genom att han fick sova bredvid mej, men han älskar sin säng och vaknade bara en gång för mat inatt!

På vägen hem från BVC tog vi en sväng över stan och James ville gå in och kolla på vad de hade för videokameror på AudioVideo. Vi, eller snarare jag, har pratat om att inskaffa en länge nu.
Mina föräldrar filmade oss när vi var små och den filmen betyder allt för mej nu. Så himla kul att ha.
Så vi köpte en.
Svindyr. 
James ska ju alltid ha det bästa och värsta.
Men men.. Nu har vi en iaf. Så nu är det bara att sluta tjata ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0