Hoppet är här

Egentligen ingen idé att försöka blogga om något. Jag tröttar bara ut er.
Jag har haft en väldigt bra helg. Lugn och skön.
Var ju som sagt på hockey igår. Men det var nära att jag sket i att gå. Jag har ju ingen jacka som jag kan knäppa om magen.. Rotade runt lite i garderoben och hittade min skidjacka. Det fick bli den. Suck..
Nu har jag fått låna en jacka av Sarah som jag förhoppningsvis kan ha tills kotten kommit ut.

På tal om kottar..
Nu har Emelie fått sin kotte. En Hugo blev det (jag har många små Hugosar omkring mej nu, populärt..).
Hon var beräknad till den 20 oktober, 5 dagar före oss.
Det tändes ett litet hopp inom mej, att jag någon gång får se knytet i min mage. Men jag tror ändå jag får gå över tiden.
GRATTIS!
Nu vill jag me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0