Har du koll eller?

Måste ännu en gång påpeka att jag älskar den här årstiden!
Kallt och friskt. Mysigt och spatsera i alla löv som kommer dinglandes ovanifrån och pluffsa i dom på marken.
Gick och drog min vagn genom gästgivarhagen idag och kom på mej själv att bara gå och le!
Härligt!

Snacka om att vara inne i en bebisbubbla..
Morfar, min pappa, var och fikade här igår och frågade hur det går med huset.
Jag fattade först inte vad han pratade om.. 
"Ja, Jennifer, det hus som ni lägger 2 mille på och snart ska flytta in i!!"
"Jaha, det huset ja.. Ja, jag vet inte.. Jag tror dom har lagt all golvvärme klar och ska snart gjuta plattan, men prata med James om det istället. Jag har ingen koll."
Yes, bra Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Haha:)
imorgon ska morbröderna följa med viggo och handla present åt morfar;)

2007-10-24 @ 22:45:08
Postat av: Jennifer

JAA :)

2007-10-25 @ 10:47:59
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0