Aj aj

Har haft fullt upp hela helgen.
Lördagen spänderade familjen Florin/Mattsson i Kisa och i Linköping. Jag shopade loss och hittade nästan allt jag ville ha. Inga skor/stövlar tyvärr.
En sak fick vi lära oss, att allt tar nästan dubbelt så lång tid när man har en kotte på 2 veckor med sej ;)

James spelade borta i Tibro och var borta hela dagen igår.
Jag hade huvudvärk hela dagen. Sarah kom och höll mej och Viggo lite sällskap på eftermiddagen.
På kvällen utvecklades min huvudvärk till migrän. Inget att rekomendera när man har en bebis som har ont i magen.
Men det är bara att bryta ihop och komma igen.
Viggos mage gav iaf efter vid 22 och sen sov han hela natten i sin alldelas egna säng (för första gången) med bara två matpauser.

Har nu varit ute på en promenix i regnet. Det var nice. Ska sova lite nu när grabben sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0