Vilket snille

Har en sak till att gnälla över.
Sover inte barn i pyjamas längre, som man gjorde på min tid som barn?
Det finns ju för faan inge pyjamasar att få tag på. Inte i Vimmerby iaf.
Var på Lindex och där fanns en. En som han redan har! Och den fanns inte ens i rätt storlek. Han håller på att växa ur storlek 50 nämnligen (stor kille nu).
Varför h&m inte finns här vet jag. Men jag önskar att det fanns!
Och nu när jag sitter här skriver så blir jag ännu mer irriterad. Denna gång på mej själv
Jag glömde gå på pyjamasjakt på CUBUS.
Pucko!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej på dig gumman!Ja dom växer fort dom små. Jag vet att det finns på cubus, pjamas alltså. För du vill väl inte ha några gamla. // Moster Mia

2007-11-09 @ 20:22:01
Postat av: Sarah

hejj vännen.tror även att det finns hos Emma. (Hemma hos Emma)

2007-11-11 @ 18:07:19
Postat av: Jennifer

CUBUS kollade jag, finns inte i hans storlek.

Ska nog ta och kolla "hemma hos Emma" också då!
Tack :)

2007-11-11 @ 21:37:06
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Charlotte

du kan få några gamla rosa av mig ;)

2007-11-19 @ 09:43:39
Postat av: Jennifer

Haha :) Viggo bryr sej nog inte. Men jag tror inte att hans far skulle uppskatta det ;)

2007-11-19 @ 10:15:36
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0