Varför blogga?

Folk undrar varför man bloggar. De förstår inte riktigt.
Jag kan ju bara svara för mej själv.

Jag skriver aldrig något som jag inte vill att någon anna ska veta (såklart). Typ om vårt sexliv eller andra personliga saker.
Jag skriver helt enkelt bara av mej om saker som händer i vardagen eller om saker som jag funderar över. Tycker det är skönt att skriva och se om man får mothugg eller medhåll.
Sen om det jag skriver intresserar någon eller inte spelar inte mej någon roll. Dom som vill läsa gör det och dom som tycker jag skriver trist eller dåligt eller om saker som stör dom, ja då är det upp till dom att bara skita i att läsa.

Just nu är inte mitt liv så intressant, det handlar mest om blöjor. Och det jag funderar över handlar mest om lilla Viggo eller om husbygget.
Så är det. Just nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Exaakt. Dä ä ju onödigt av folk å klaga eftersom vi bloggare inte tvingar dom å läsa =) Jag är i alla fall här inne å läser ibland..även att jag inte har en aning om vem du ä så ä dä allt lite spännande mä bäbisen å huset å allting =)

2007-11-22 @ 14:39:17
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Jennifer

Ja för om man tänker på att jag har både en liten bäbis och bygger hus så kan jag ju inte ha allt för trist liv. Det händer ju en del. Det är nog mest att jag som person känner mej ganska tråkig..
Kul att höra att fler tycker som jag angåenede bloggandet!

2007-11-22 @ 14:48:25
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: mija

Håller oxå mä dej Jennifer. Jag skrev ett liknande inlägg häromdan bara föratt man får höra så förbannat mycke skit "på gatan" om att man skriver si och så.
Ja säger bara, ge faan i att läsa om ni är känsliga . Ingen är tvingad, nånsin!

2007-11-24 @ 03:08:46
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0