Snålhet eller dumhet?

För ungefär två veckor sedan slog jag på stort och köpte mej en nattcreme att fräscha upp nyllet med. Jag köpte den på apoteket. De är ju kända för att ha bra produkter om man har känslig hy. Men ack så fel man kunde ha..
Köpte av märket Oliva från CCS.
Efter första natten tyckte jag inte att jag märktes nån skillnad, kanske att det kliade lite på kinderna, men inget jag tänkte nämnvärt på.
När jag vaknade på morgonen efter andra natten med min nya creme kliade det extremt mycket, inte bara på kinderna utan i hela nyllet och på halsen.
Kändes som jag jag hade fått elefanthy. Riktigt skrovlig och minst en cm tjock hy i fejat. Illröd dessutom.
Nu, efter ungefär två veckor efter jag slutat använda skiten är min hy tillbaka till normalt igen.
Tacka vet jag NIVEA, det är grejer det.
Nu används min nya supernattcreme till handcreme. Jag är ju för snål får att slänga den!

Kommentarer
Postat av: Anne

Såläng du INTE använder någon annan kräm än just krämer FÖR ansiktet i ansiktet så är jag lugn.
Gör man det så får man rynkor mycket tidigare eftersom de krämerna inte är till för ansiktet och innehåller andra ämnen osv.

2007-11-06 @ 13:46:02
URL: http://enna.tjejsajten.se
Postat av: Jennifer

Då kan jag lugna dej! Det var en nattcreme för ansiktet.
Det konstiga är att jag aldrig varit känslig innan och blir det nu, mot en av apotekets cremer.

2007-11-06 @ 14:52:30
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Anne

Det var ju bra :)

2007-11-06 @ 22:08:55
URL: http://enna.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0