Lite extra ordinary

Kanske ska ta och uppdatera om mitt sömnlösa liv bland bajsblöjor.
Nä vars, så dåligt med sömn får jag inte. Om man bortser fran gårdagens natt.. Shit!

Var iaf och hälsade på Emelie och Hugo i Södra vi igår. Det var trevligt!
Tog en promis och fikade!
Det skiljer 7 dagar mellan Hugo (som är äldst) och Viggo. Kul att ha en lekkompis som är så pass jämngammal!

Idag har Viggo och jag fikat med Tina och Vickan.
Jag som nu kan klä mej i mina normala kläder fick höra kommentarer så som "vad fin du är" från tre stycken.
Verkar som att folk har glömt hur jag såg ut när jag inte var gravid. Jag menar, när jag var gravid så jag ju ut som ett hopplöst fall bara. Nu ser jag ju bara helt vanlig ut.

Kommentarer
Postat av: Malin

O gash! Så jäkla skönt för dej! Va härligt :) En annan lär väl se ut som en fläskpadda när den dagen blir aktuell..hahaha..

2007-11-03 @ 20:10:38
Postat av: Jennifer

Haha :) Det tror jag inte!

2007-11-04 @ 21:11:30
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0