Full rulle

Har haft riktigt fullt upp denna vecka och det är inte slut än.
Måndagen är väl ända dagen som jag inte gjort ett skit.
Annars har jag haft besök av Emelie och Hugo eller av Carro och Milo (2 dagar) då vi gått låååånga promenader och sen fikat. 
Faktiskt så har vi varit på Baby Café här i stan, det var trevligt. Synd bara att Viggo sov hela tiden.. Det är ju hans sovtid mellan 10 och 12 ju.
Imorn bär det av till frödinge.
James pappa kommer ner från Stockholm i helgen för att hälsa på. Sen någon stans måste man ju klämma in att hinna julpynta, eller ska man säga adventspynta kanske..

Det viktigaste av allt är ändå att jag och James har treårsdag på lördag.
Grattis till oss!
Det får bli nåt mys här hemma och hoppas att Viggo är på bra humör ;)

Lilla Viggo ja.. Han har varit på så himla dåligt humör i en vecka nu. Var på bvc idag och hon konstaterade att de hormonplitor som dom sa att han hade förra gången vi var där har utvecklats till exem (vet inte hur det stavas..).
Jag tyckte väl att de såg konsiga ut..
Man brukar ju inte ha sådana blemmor på armarna..
Men hon sa att det kan vara orsaken till hans dåliga humör. Inte så konstigt kanske.
Fått salva till lillen nu så nu ska han bli bättre. Har redan blivit bättre faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Baby café? Vart ligger det? Aldrig hört om...

2007-11-30 @ 16:22:56
URL: http://thigma.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Skoj med babycafe ju?! Jag och Nelly har gått tisdagar och torsdagar sen hon var typ 3 månader... man träffar många roliga men även många konstiga, haha!

2007-11-30 @ 17:08:25
Postat av: Jennifer

Sanna: Det är antingen i församlingshemmet eller i den där kyrkan som ligger vid konsum. Beror på vilka dagar man går.. Kul att ha något att göra och träffa andra barn och föräldrar.

Charlotte: Ja, det är ju kul och träffa andra och komma hemifrån liksom. Sen finns det ju en hel del muppar som sagt, men går man dit med någon rolig så är det ju kul!
Men jag tror Viggo är för liten för att uppskatta det än ;)

2007-11-30 @ 23:11:20
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0