Ångrar mej!

Det var jag som uppmuntrade karln till att spela hockey i år.
Själv var han osäker. Han tänkte ju på att vi nyss fått barn och att vi är i full gång med att bygga hus och allt det där, skulle han verkligen hinna med hockeyn också?
Klart att du gör sa jag. Tänkte på att han inte skulle behöva sitta hemma och glo med mej. Och framför allt så tänkte jag att jag inte vill vara delaktig i att han ger upp sitt intresse.
Men nu ångrar jag mej!
Hockey hit och hockey dit. Han är aldrig hemma!
Bäst att ta tag i det där. På ett bra sätt.

Kommentarer
Postat av: Malin.A

Förstår dej Verkligen, det e inge kul att sitta själv med bebis jäm!!! //Malin

2007-11-09 @ 19:08:10
Postat av: Jennifer

Nä det är verkligen inte kul alls!
Du är ju i samma sits som mej..
Nu förstår jag varför inte Jahren var med och spelade så mycket förra säsongen.. Han har ju TVÅ SMÅ barn hemma.

2007-11-09 @ 19:21:01
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0