Vissla RÄTT!!

Smörgåstårtan är färdig! James gjorde en, utan tonfisk till min pappa och jag gjorde en. Jag är supernöjd, för att vara den första menar jag! Lite klottrig med allt jag ville dekorera med, trodde säkert i huvudet att den skulle bli asstor!
J och jag har trängts i köket i närmare 2 timmar. Inga problem.. Förutom när han visslar på en melodi som han inte ens kan melodin till! Sånt går mej på nerverna.. Jag fick be han sluta. Då hade jag stört mej på det i i en timma så jag var måttligt irriterad över den lilla saken (jag vet, jag skulle sakt till tidigare) men jag ville ju bara låta han vara glad ovh vissla lite. Men herreguuu, VISSLA RÄTT DÅ!!
Haha, vilken skitsak. Han tog inte så illa vid sej..
Nu vet han hur melodin går. För jag kan den.
"En elefant balaserade, på en liten liten spindel trååd.." Hur svårt kan det vara? Den har man ju kunnat sen lekis.


Herrå

Kommentarer
Postat av: åsa

då alltså... så fyller du år nu.. alltså idag GRATTIS!! =) står säkert där ute i köket i min almanacka, fast jag inte haft så bra koll på ett tag! men men... hoppas du får en bra födelsedag o många fina presenter.. puss på dej o den lille..

2007-05-20 @ 03:51:24
URL: http://asgunn.blogg.se
Postat av: åsa

o du... om man legat inne i 2 dygn o degat.. så kanske inte en bio är det mest upplyftande
man kan göra? =) men men... puss

2007-05-20 @ 03:53:16
URL: http://asgunn.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack vännen =)
Nä bio var kanske inte det mest roande man kan göra.. Men vi gjorde iaf NÅT.. Vi brukar ju inte vara bra på att göra saker så vi är ganska nöjda =) Puss på dej! Den lille ger dej en spark, det är det ända den kan än så länge ;)

2007-05-20 @ 08:52:50
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0