Väntar

Det är ju hopplöst att helgerna går så fort. Jag blir så trött på det. Skönt att det infaller en kortvecka när man jobbar em iaf! Jag riktigt avskyr att jobba em! Så det var ju nåt positivt!
Sollan och jag var ute i skogen och bräste i 2h och 20 min idag. Ett riktigt träningspass. Jag kan lova att jag är minst lika trött som hästen...

Igår var vi hos Emmelie och Joakim och grillade. Vi hade fixat lite knytkalas. Jag gjorde en salsasallad som jag aldrig gjort förut och jag fick så mycket beröm för att den var så god =) Den var verkligen god också!
Satt och pratade skit hela kvällen. Om man bortser ifrån att jag råkade välta min stol bakåt när jag skulle resa mej så den välte in i väggen och gjorde ett hål i deras nyrenoverade tapet, (shit vad jag skäms) så hade vi så himla kul. Så skönt och bara få sitta och snacka en jävla massa skit om allt och alla! 

Det här med att "ha en bulle i ugnen", jag trodde aldrig att jag skulle tycka att det var så jobbigt att inte få dricka alkohol. Jag lider verkligen!  Det är såå tråkigt! Vi är ju två om det här, James borde inte heller få dricka, han skulle me få känna sej äckligt mätt jämt, springa och pissa 25 ggr dag/natt, må illa, vara konstant trött, bli fet och bara vara allmänt jävla sur jämt!
Fast det är väl tur att inte han med är sur för då skulle vi väl få bo isär så länge. Jag mår ju faktiskt inte illa längre och speciellt fet kan jag ju inte påstå att jag är heller. Har gått upp 1-2 kg. Planerar att inte dra över 12 kg gränsen, vi får väl se hur mycket jag har att säga till om den saken..
Fet? Nej. Bebismage? Ytterst lite. Jag är besviken, jag trodde faktiskt att det skulle synas mer i vecka 15! Tusan!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag tror att du har en tjej i din mage :)

2007-05-01 @ 21:16:32
URL: http://hynda.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Ja det är jobbigt att inte få dricka. Visst att man kan ta ett glas vin, men det är ju yrseln man saknar :) På mig syntes det inte att jag var "riktigt" gravid förren vecka 25 typ och då hade jag gått upp 6 kilo. Vänta du, det kommer och då lär du inte tycka att är lika roligt ;)
Ta hand om er!

2007-05-01 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0