Utmanad

1.  Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? 
.."uttrycket är det ett bra riktmärke också för den som vill pröva"..
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen...
3. Vad var det senast du såg på tv? 
I söndags var det Wallander
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
15.30
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inegnting
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? 
Nyss, då sprang jag från bilen för det ösregnade ute.
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
Svarade på gb inlägg på familjeliv (därifrån har jag även fått det här, Jennie utmande mej..)
8. Vad har du på dej?
Mysmongokläder
9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Mins inte, hinner knappt drömma när man går upp så tidigt som jag gör. Kl 4.
10. När skrattade du senast?
Humm.. Måste ha varit någon på jobbet idag. Men har varit jävligt trött och allmänt tjurig idag =(
11. Vad finns i rummet där du är nu?
Oj.. Datorn, skrivbordet, mobil, telefon, pärmar, böcker, en tvättställning med ren tvätt, en fotölj, en massa kontorssaker, flyttkaronger sen ett år tillbaka (ska ränsa till lillen kommer) och en massa krimskrams.
12. Har du sett något konstigt på sistone? 
Inegt speciellt som jag lagt märket till.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Brukar inte bli utmanad så det var kul!
14. Vilken vad den senaste filmen du såg?
Ja, det måste ju vara den där wallander filmen från i söndags. Tror den hette "Mörkret".
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? 
Åhhh.. Ett hus, en till ny bil, bygga ett stall vid mitt hus, transport och ta med alla mina nära och kära på Safari i Afrika =) 
16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
Ammen.. Jag vet ju inte vad DU inte vet så är det nåt du inte vet om mej så får du nu lov att fråga, precis vad du vill! Jag lovar at svara!
17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och Skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag säger som Jennie "Hur skulle jag kunna välja?"
18. Tycker du om att dansa? 
Bara när jag är full för då är ända gången jag kan ;)
19. Georg Bush?
Ful.
20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? 
Vigor om det blir en pojk. Maja om det blir en flicka.
 22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? 
Har funderat över det där.. Vill bo här men ha 3 månaders semester över vintern och dra till nåt varmt land. 
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten!

Att alla jag saknat finns där.


Nu har jag kommit till den punkten att jag borde skriva vem jag utmanar här. Men det hinner jag inte så jag utmanar DEJ som läser det här, här och nu.


Kommentarer
Postat av: Nattis

åh, vigor är fint :) vore trevligt att få se en liten kula på magen snart:D kraam

2007-05-14 @ 14:07:34
Postat av: Jennifer

Ja visst är det =) Kulan kommer nu, sakta men säkert! Vill också se den där NU =) Kram om dej

2007-05-14 @ 22:38:36
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0