Slå på stort

Imorn fyller jag år så det var planerat för lite kalas här hemma då. Jag ska göra mej till och slå på stort, jag ska göra smörgåstårta.. Ja kära nån, hur ska det gå?
Jag har tre olika recept som jag ska gå efter. Eftersom jag är lite kräsen så duger inte vad som helst.. Så jag tar det godaste från recepten och gör nåt eget, spännande!

Vi skulle ha grillat med Lasse och Linda ikväll, men det är fan inget grillväder så långt ögat når här hemma.. Jag tvättar och städar i stället.. Har bunkrat upp med glass till kvällen. Pecanöt och kola (dom där runda förpackningarna ni vet, Americana tror jag dom heter) är min favorit!
Men först ska man ju laga mat också.. Måste komma på nåt bra att äta.. Men det står still.

Jag tycker det är så himla roligt med överaskningar! Pratade med bror över msn förut, som för övrigt varit i gbg i helgen. Han hade köpt nåt till mej som han trodde jag skulle bli jätteglad över! Tror ni att jag blir liiite nyfiken när han skriver så eller? Mm..
Har mest önskat mej pengar eftersom det är grejer till hästen jag behöver som mest. Det skickar jag enklast efter på nätet så det är bäst om jag får pengar då.
Kläder sitter ju aldrig fel.

Vi är hungriga. Pyret plaskar omkring där inne. Den är nog me hungrig.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gu` så gått!! Kommer i morrn...
Kramisar

2007-05-19 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0