Nada

Idag, kära vänner, har jag äntligen fått min sadel tillbaka! Jag köpte den sprillans ny men lämnade in den för att den inte kändes helt OK.. Idag, efter 12 veckor fick jag den tillbaka! Nu kan jag ju inte ens rida längre.. Surt som fan.

Igår levde min bebis rövare i min mage.. Hade man handen på magen så kändes nästan som den låg direkt i handen på mej och gjorde sin acrobatiska konster. Shit! Det var fräsigt! Nu sover den som en stock.. ♥
Kul att James kan känna så tydligt nu! Tror att han, liksom jag, börjar fatta lite av vad som är på g.
Imorgon har vi gått halvägs. Konstigt, det känns ju som om det precis har börjat!

Herrå


Kommentarer
Postat av: Anne

Det är ju så. Bebisen vaggas till söms när du är vaken och aktiv. När du sen ska sova eller slappnar av ett tag, då vaknar h*n :)

2007-05-30 @ 12:20:12
URL: http://hynda.net
Postat av: Jennifer

ja det märks tydligt att det är så =) Så sött!

2007-05-30 @ 17:51:11
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0