Mycket tyck

Vi tog oss runt banan och vi blev godkända, dock med bara tre skor kvar, men vet. kunde inte se att hon ömmade för det! Den här dagens ära ska gå till min häst! Hon sköter sej som den mest rutinade distanshäst, som om hon inte hade gjort annat i sitt liv och hon glänser som den SOL hon faktiskt är!  ♥
Tack till mina hinknissar Joakim och Sanna. Utan er hade det inte gått! Puss på er!

Jag har varit borta hela dagen. När jag kom hem packade jag upp allt, tog hand om pollan och städade ur transporten fast det kändes som jag skulle somna när jag höll på. Så efter en lång dusch och lite pannkakor så somnade jag hejdlöst på soffan.
Märkte knappt när J kom hem. Däremot blev jag klarvaken när han väckte mej och sa att han skulle dra till K ett tag, jag var ju ändå inte så kul.. Ammehhh! Jag sov ju! Kunde väl ha väckt mej då!? Aja, Så nu sitter jag här och delar min lördagkväll med er. Jag går väl och somnar snart igen antar jag..

Jo, bebisen stör inte mej mkt. Eller så kan man väl inte säga? Stör jag den ju inte.. Men jag märker inte speciellt mkt av den, mer än när jag rider.. Jag blir ju pissnödig HELA tiden. Men det kan inte stoppa mej. Inget kan stoppa mej från hästryggen, mer än när jag inte kan ta mej varken upp eller ner för att magen är i vägen, då tar jag en paus. Tycka vad ni vill om det (jag vet att finns många som tycker just väldigt mycket om den saken, men inte säger nåt) men så gör jag.

Kommentarer
Postat av: Anne

Va? Betyder detta att du pissar direkt på sadeln när du blir pissnödig och inte kommer ner pga att magen är ivägen? ;p

2007-05-05 @ 21:28:34
URL: http://hynda.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Nä det gör jag inte. Men när man tävlar har man inte tid att stanna en gång i kvarten för att jag ska hoppa av, dra in i skogen för att då bara få fram 2 droppar. Det är jobbigt att sitta och känna sej kissnödig liksom. Även att jag vet att jag inte borde vara det..
Magen är inte ivägen, än. Den trycker bara på neråt. Det finns folk som inte tycker att man ska rida när man är gravid och har mycket åsikter om det.

2007-05-05 @ 21:34:10
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Anne

Jaha, det var SÅ du menade ;)
Jag tycker så här; så länge att du känner SJÄLV att du klarar det så - why not?!
Skit i vad andra säger. Det är bara DU som kan veta vad som funkar för DIG.

2007-05-05 @ 23:33:23
URL: http://hynda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0