Jag skämdes

Jag har inte så förskräckligt mycket att blogga om känner jag. Så det blir väl mest en massa skit som inte intresserar någon.
Kände mej konstig hela torsdagen, anade att det var migrän på g. Men som vanligt tar jag inte det på allvar och tar en meducin utan tänker att det bara är inbillning. Men icke. Jag har tur om jag överhuvudtaget kan sova när det brutit ut, det kunde jag. Somnade kl 18, vaknade vid 4 när kl ringde för då skulle jag gå till jobbet, men nej, jag tror inte det.. Sov vidare och vaknade vid halv 8. Mådde helt ok. Storstädade hela lägenheten. Var klar 13.
Kände mej mycket bättre då. Ut och red mej Jennie.

Hade ju lovat att följa med familjen och titta på min lilla bror när han var med i Småstjärnorna. Jag hade ju till och med köpt en biljett för en tia. Så vid 18 bar det av mot frödinge gympahall..
Det var tio band som skulle uppträda. 3 av dom var bra, dom kunde jag titta på utan att skämmas. Jag vet, det är bara barn, men jag skäms för deras skull när jag ser dom ändå! Bror spelade gitarr bakom Magnus Uggla. Han var jätteduktig! Dom andra uppträdandena som inte var bra, ja, dom bara stod ju där och skämdes (lika mkt som jag) utan att mima det minsta.. Pinsama barn. Men deras föräldrar var säkert stoltast i världen för det.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0