Inte värst glammigt

Var och tittade på alla fina och uppklädda människor på balen idag. Hela vimmerby var där tror jag. Joakim och Sanna var finast av alla! Jag hann och ta 3 kort med min kamera sen dog bettarierna.. Fuck.. Fick iaf fina kort på balens finaste par!

Har haft sammandragningar i eftermiddag me. Började när vi var i källängen.. Foglossning me.. Allt på en gång. Ja ge er på mej bara, jag som inte ens tyckte det var kul att vara gravid från början!
Missförstå nu inte det här. Jag vill ha barn, men trodde det skulle vara mer "glammigt" att vara gravid, det är så alla vill få det att framstå som i alla fall!
Men beror nog helt på hur graviditeten är.

Men den lilla kotten lever iaf, det är nåt som är säkert. Sparkar riktigt stark nu! James kände den förra veckan för första gången, då väldigt svagt, men dock. Igår när jag visste att den var vaken så stirrade jag på magen och såg hur magen rörde sej när den sparkade! Nu ikväll syntes det jättetydligt från utsidan, James såg det me ♥


Kommentarer
Postat av: åsa

Gud så mysigt... vill oxå känna ju :) spark spark.. verkar bli en livlig bebis.. lik dej kanske :) puss

2007-05-26 @ 21:59:39
URL: http://asgunn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0