Hur tröga är bin?

Nu sitter jag hos J:s syster. J hjälper dom att sätta stängsel och jag tar hand om hus och hundar. Jag var borta en sväng hos Janet som bor 200 m bortanför här och kollade in hennes föl som föddes inatt =) Sååå fin!
Jag vill med ha föl bebis! Jag har lovat Sol att hon ska få en bebis, men först om några år. Hon måste få lite meriter först!
Nu ska jag åka och handla, vi ska äta tacos sen ikväll. Så jag ska laga mat till hela skocken. Men innan matlagningen ska jag åka och hämta lille Milo som är hos mormor occ morfar i Hultsfred.

Jag fick ett bistick förut idag, i huvudet!! Det trasslade in sej i mitt hår och jag fick panik och började skaka på huvudet, tillslut fick jag loss biet men då var det så förbannat på mej så då gcik det till anfall på mej och trasslade in sej igen.. (Hur tröga är bin?) Då fick jag mej ett stick i huvudet. Satan så ont det gjorde! Det gjore ont ända ner i nacken.. Nu är det tack och lov bättre!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0