Full gas

Nä jag orkar inte blogga om nåt speciellt idag.
Ska bli så jävla skönt med långhelg nu så ni anar inte. Börjar måndag morgon kl 5. Inget jag ser fram emot.
Jennie åker till Kreta imorn och ska va borta i 2 veckor. Jag ska då vara hus-, häst-, katt- och blomvakt. Inget jag ser som en svår uppgift. Men jag ansvarar ändå över allt och alla pollar och alla katter. Det blir nog bra =)
Har huvudvärk.
Nu ska jag och älsklinegn göra varma mackor, mysa ner oss i soffan och titta på Grey´s Anatomy. Jag förbereder mej på att att tjuta, gör alltid det när jag ser det där programmet. Tjuter och andra sidan för allt nu för tiden, vare sej jag är arg, ledsen eller glad.
Den lille/lilla har varit i gasen inne i magen ikväll ♥ Så mycket som jag har kännt att den rör sej ikväll har jag aldrig kännt! Asfräsigt ju =) Muchimuch

Herrå

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, DET är coolt! :D

2007-05-16 @ 22:19:17
URL: http://hynda.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0