Fiiint

Smörgåstårtorna blev riktigt lyckade, både min och J:s. Vi var så stolta över oss själva!
Har fått pengar.. 2000:- fick jag ihop det till! Inte illa! Alt går till mitt sparande! Ska handla så det ryker om mej i affärerna i gbg om tre veckor. Lite får gå till min och James resa me..
Fick två förstorade kort, ett på Sol och ett på Sol och mej.  Blev så glad när jag fick dom så jag började gråta! Snacka om att graviditeten sätter mej på prov hela tiden! Men jag håller inte för trycket så jag tjuter för allt! Men idén till hela grejen kom bror och hans tjeja på! Var en kanon idé! Tack!
Vinglas till min samling. Alltid välkommet!
Tack till er alla!

Herrå

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du tyckte om bilderna. :)

2007-05-21 @ 21:26:48
Postat av: Jennifer

Klart jag gjorde! Tack söta du!

2007-05-22 @ 14:06:52
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0